Klantvragen zijn bij NieuweStroom nooit zomaar vragen. Het zijn kansen om het verschil te maken, vertrouwen op te bouwen en klanten écht verder te helpen. Bij ons ben je niet zomaar een schakel in het proces, maar een onmisbare stem van het merk. Want als jij nét dat stapje extra zet, én de klant een stap voor bent, dan maak je van een goede ervaring een geweldige.
Customer Operations is het eerste aanspreekpunt voor alle vragen en twijfels; van een verhuizing tot een vraag over de factuur. Maar je doet hier veel meer dan alleen telefoontjes aannemen: je denkt mee, luistert scherp en pikt signalen op voordat ze problemen worden. Zo blijven onze klanten niet alleen tevreden, maar verras je ze ook met echte service.
Onze Customer Operations is ook een springplank. Veel collega’s starten hier en stromen door naar andere afdelingen, zodat ze bij ons groeien en ontwikkelen. Zie het als een leerschool, een plek waar je snel groeit als je het klantbelang snapt én verder durft te denken dan de vraag die gesteld wordt. Onze NieuweStromers zijn mensen met een proactieve houding. We krijgen energie van het helpen van anderen en vinden het leuk om mee te bouwen aan een steeds slimmere én persoonlijkere klantbeleving.
Volg de Nieuwe Stroming naar de afdeling die bij je past. Hier kun je bouwen aan jouw carrière en aan het bedrijf. Daar krijg je energie van.
NieuweStromers geloven in samen. In schouder aan schouder werken, met ruimte voor jouw stem. Samen durven we gebaande paden te verlaten en te bouwen aan een dynamische organisatie.
Gaan wij aan van jouw sollicitatie? Dan bellen we je om even kort kennis te maken. We geven jou de ruimte om al je vragen te stellen en ontdekken samen of er een mogelijke match is.
Kom gezellig kennismaken bij ons op kantoor. Je spreekt de hiring manager en een recruiter. We leren elkaar kennen en ontdekken beiden wat we ervan vinden. Natuurlijk bespreken we ook inhoudelijke zaken, maar of we op persoonlijk vlak passen, is het belangrijkste.