Customer Operations

Klantvragen zijn bij NieuweStroom nooit zomaar vragen. Het zijn kansen om het verschil te maken, vertrouwen op te bouwen en klanten écht verder te helpen. Bij ons ben je niet zomaar een schakel in het proces, maar een onmisbare stem van het merk. Want als jij nét dat stapje extra zet, én de klant een stap voor bent, dan maak je van een goede ervaring een geweldige.

Ontdek waar je in kunt pluggen.

Customer Operations is het eerste aanspreekpunt voor alle vragen en twijfels; van een verhuizing tot een vraag over de factuur. Maar je doet hier veel meer dan alleen telefoontjes aannemen: je denkt mee, luistert scherp en pikt signalen op voordat ze problemen worden. Zo blijven onze klanten niet alleen tevreden, maar verras je ze ook met echte service.

Onze Customer Operations is ook een springplank. Veel collega’s starten hier en stromen door naar andere afdelingen, zodat ze bij ons groeien en ontwikkelen. Zie het als een leerschool, een plek waar je snel groeit als je het klantbelang snapt én verder durft te denken dan de vraag die gesteld wordt. Onze NieuweStromers zijn mensen met een proactieve houding. We krijgen energie van het helpen van anderen en vinden het leuk om mee te bouwen aan een steeds slimmere én persoonlijkere klantbeleving.

Enschede
Luxembourg
Wallonië
Home office
Utrecht
Herentals
Vlaanderen
Maastricht

Ontdek de andere afdelingen.

Volg de Nieuwe Stroming naar de afdeling die bij je past. Hier kun je bouwen aan jouw carrière en aan het bedrijf. Daar krijg je energie van.

Hier bruist het van energie.

NieuweStromers geloven in samen. In schouder aan schouder werken, met ruimte voor jouw stem. Samen durven we gebaande paden te verlaten en te bouwen aan een dynamische organisatie.

Slaat de vonk over?

Bij NieuweStroom ontdekken we graag of de vonk overslaat. Daarvoor willen we je écht leren kennen. Want jouw persoonlijkheid is zeker zo belangrijk als je skills.

Eerste belletje

Gaan wij aan van jouw sollicitatie? Dan bellen we je om even kort kennis te maken. We geven jou de ruimte om al je vragen te stellen en ontdekken samen of er een mogelijke match is.

Eerste belletje

Eerste gesprek

Kom gezellig kennismaken bij ons op kantoor. Je spreekt de hiring manager en een recruiter. We leren elkaar kennen en ontdekken beiden wat we ervan vinden. Natuurlijk bespreken we ook inhoudelijke zaken, maar of we op persoonlijk vlak passen, is het belangrijkste.

Eerste gesprek

Optioneel assessment

Voor sommige rollen vinden we het belangrijk dat je een assessment doet. Wat dat inhoudt, hangt af van de functie. We willen hiermee ontdekken of jij het ontbrekende puzzelstukje bent in ons team.

Optioneel assessment

Tweede gesprek

In het tweede en laatste gesprek krijg je de ruimte om al je open vragen over de functie te stellen aan directe collega’s. Zo krijgen we niet alleen van beide kanten een compleet beeld, maar weet je ook met wie je gaat werken en of dat klikt.

Tweede gesprek
Vraag 1 van 5

Wat geeft jou een vliegende start op maandag­ochtend?

Vraag 2 van 5

Je start een project, wat is jouw eerste instinct?

Vraag 3 van 5

Wat typeert jou het meest
als collega?

Vraag 4 van 5

Hoe ziet een werkdag eruit waar jij écht energie van krijgt?

Vraag 5 van 5

Hoe reageer jij als iemand zegt:
“Dat hebben we altijd zo gedaan”?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.